Cutremurul din 4 martie curatenie in fotbal, scandal in parlament

Cînd m-am trezit azi dimineaţă 4 martie 2014 era doar aniversarea marelui cutremur din 1977 care a nivelat o parte a Bucureştiului. Mă aşteptam cu o oarecare reţinere la o concluzie a problemelor din Ucraina, dar, aparent, s-a amînat pentru o dată ulterioară. Cu toate acestea, ziua a fost deja cutremurătoare: avem sentinţele în dosarul transferurilor din fotbal şi scandal în parlament cu ocazia propunerii guvernului Ponta 3.

Unul dintre motivele pentru care am arătat un interes aproape neglijabil fotbalului românesc în ultimii ani se datorează faptului că performanţa sportivă a fost înlocuită treptat cu scandaluri şi discuţii absolut inutile. N-aveam nici un chef (şi n-am nici acum) să aud cum oamenii a căror nume le regăsiţi în lista de mai jos au fost transformaţi în vedete doar pentru că au reuşit să strîngă nişte bani şi să-i spargă pe chestii discutabile, dar cu iz sportiv, nici nu mă interesează cum îi pupă în fund orice neavenit din mass-media pentru asta.

Deci… Cutremurul din 4 martie curatenie in fotbal, scandal in parlament / articol / Felia mea de internet / Oradea, Bihor, Romania.

 

Etichetele:fotbal, curatenie, sentinta, proces, condamnare, inchisoare, executare, parlament, guvern, scandal, Victor Ponta, Crin Antonescu, 



Leave a comment